Biblioteki Pythona
* Grafika Żółwia 1/2
(niektóre linuxy potrzebują doinstalować bibliotekę:sudo apt install python3-tk)
UWAGA! Wasz plik nie może nazywać się tak samo jak biblioteka, którą importujecie.

→ pełna dokumentacja biblioteki TURTLE
#podstawowe instrukcje
reset() # wyczyść obraz i ustawienia
speed(v) # prędkość rysowania [1,10] oraz 0
color('c1','c2') # kolor pióra i tła
pensize(w)/width() # grubość pióra
position()/pos() # pobierz położenie żółwia
hideturtle()/ht()# ukryj żółwia
showturtle()/st()
penup()/up() # podnieś pióro
pendown()/down()
forward(d)/fd(d) # naprzód o d pixeli
backward(d)/bk(d)
right(a)/rt(a) # obrót o a stopni
left(a)/lt(a)
setheading(a)/seth(a) # kąt patrzenia mordki
goto(x,y) # idź do x,y /home()=goto(0,0)/
setx(x),set(y) # idz w pionie, poziomie do
dot()/dot('color') # kropka
begin_fill() # wypełnij kolorem zamknięty obszar
end_fill()